Lite hjälp att orientera dig.

Då hemsidan öppnas kommer du till startsidan, en fin bild tagen i Borstahusen sista kvällen på vår riksgillevandring 2018.

Menyn
Långt upp till höger i det vita fältet finns tre vågräta streck, det är menyn, klicka på den, här kan du klicka på de olika rubrikerna för att komma vidare. Om det finns ett + på en menyrubrik finns det undermenyer, klicka på pluset.
Menyn finns hela tiden i  överkanten av sidan, vill du komma tillbaka till startsidan, klicka på ”S:t Georgs scoutgille Kulla”.

Puffar

Bilderna du hittar om du skrollar nedåt  kallas för ”PUFFAR”  de är klickbara, texten i underkant talar om vad de innehåller, om du klickar på dem kommer du till en ny sida, t.ex. en inbjudan till en gilleträff

Längre ner på sidan finns information om kontaktpersoner i gillerådet och en text om gillescouterna.
Här finns också Integritetspolicy GDPR för Kullagillet med länkar till den sidan.

Om du i menyn klickar på ”Vår tidning Gillescouten” och ”Aktuellt från LGR” öppnas en ny flik i din webläsare och du kommer till S:t Georgs scoutgille Sverige där dessa dokument finns